Nivel de experiență: middle – 2-5 ani;
Se lucrează on-site;
Locație: București;
Sarcini și Responsabilități
- Generează idei și concepte clare care exprimă viziunea MIA. Folosește și aplică exact regulile de branding;
- Verifică săptămânal înregistrările în cadrul proiectelor MIA (Tabără, Colegii, Weekendul Campionilor, 12 Pași de Ucenicizare, Studii Zoom,
etc); - Promovează toate proiectele MIA pe paginile de social-media online și offline, tipar, prin intermediul MailChimp, asigură copy-writting, păstrează relația cu persoanele participante, înregistrate și generează follow-up în mod constant;
- Propune proactiv soluții și idei noi către superiorii direcți cu privire la continuitatea proiectelor/campaniilor MIA și se asigură de implementarea lor în organizație;
- Gestionează mesajele externe primite și se asigură de transmiterea acestora către responsabili (mesaje care sosesc de la colaboratori, contribuabili, participanti, parteneri etc) prin intermediul a diferite canale de comunicare;
- Creează, editează și asigură bun de tipar pentru documente/rapoarte/prezentări solicitate de conducere. Planifică, implementează, setează campanii de promovare, precum și urmărește evoluția acestora. Rezultatele campaniilor vor fi raportate săptămânal.
- Administrează paginile web ale Asociației;
- Urmărește crearea evenimentelor pe Facebook, Twitter, Instagram, Youtube etc. pentru fiecare proiect MIA (colaborează cu echipa pentru detalii, date eveniment, organizare și alte informații necesare);
- Asigură conținut zilnic pe rețele sociale de interes, promovează evenimente MIA viitoare pe alte site-uri creștine și încurajează participanții, taberiștii, voluntarii să promoveze evenimentele Asociației sau sa se implice activ;
- Implementează periodic newsletterul Asociației (MailChimp) pentru a promova evenimentele, precum și pentru orice acțiune care necesită o astfel de promovare;
- Gestionează mesageria conturilor media oficiale ale Asociației asigurându-se de validarea și corectitudinea informațiilor transmise;
- Este direct responsabil pentru expedierea în timp util a diverselor materiale folosite pentru promovare sau follow-up (colaje, materiale printate, cărți, manuale, felicitări, etc) pentru evenimente/proiecte către biserici, taberiști/participanți, voluntari, consilieri și se asigură că aceste materiale au ajuns la ei și sunt utilizate;
- Asigură copy-writting pentru mesajele și materialele publicitare – solicită superiorului direct aprobarea textului, a modalității de prezentare până la realizarea produsului final;
- Administrează și folosește materialele de branding (banere, roll-up-uri, etc) la fiecare eveniment, în funcție de spațiul disponibil și în concordanță cu scopul fiecărui eveniment;
- Își dezvoltă în mod proactiv și continuu abilitățile de îndeplinire a sarcinilor și responsabilităților pentru o implicare cât mai eficientă;
- Colaborează prompt cu alte departamente și coordonează mesajele pe care acestea doresc să le transmită, oferind feedback;
- Urmărește crearea tuturor machetelor pentru materialele necesare lucrării, materiale solicitate de către conducere sau de către alte departamente, conform termenului limită;
- Înțelege inițiativele de marketing și publicul țintă al Asociației;
- Colaborează cu ceilalți membri ai echipei MIA în vederea creării materialelor media (grafică, fotografii, filmări, etc);
- Asigură actualizarea bazelor de date MailChimp și COPPER cu noile date colectate în urma organizării fiecărui eveniment în parte si se asigura ca materialele de promovare sunt trimise pe targeturi in functie de fiecare specific.
- Se asigură că toate textele, comunicările, filmele, materialele de prezentare și promovare sunt în concordanță cu cerințele Asociației și cu regulile de branding;
- Colaborează cu ceilalți membri ai echipei în vederea organizării cât mai eficiente a evenimentelor MIA, ținând cont de resursele disponibile, precum și cele necesare;
- Implementează strategia de branding a evenimentelor, stabilește și comunică echipei planul de acțiune și viziunea, se asigură de respectarea elementelor de branding, oferind astfel garanția succesului evenimentului;
- Transmite și urmărește de la bun început livrabilele, direcția, task-urile și deadline-urile pentru fiecare etapă a evenimentului într-un mod cât mai clar, pe care fiecare dintre colegi trebuie sa le livreze la final de eveniment/proiect și se asigură că sunt bine implementate. Asigură/propune un plan de back-up pentru activitățile de care este responsabil;
- Întâmpină și tratează toți vizitatorii/ participanții/ voluntarii/ consilierii/ mentorii, respectând diversitatea socială;
- Coordonează împreună cu echipa/responsabilul direct planificarea tuturor detaliilor pentru buna desfășurare a evenimentelor și proiectelor organizației;
- Identifică furnizori/colaboratori noi și menține legătura cu aceștia;
- Dezvoltă și construiește activ relații profesionale cu membrii Life România, cu partenerii de misiune, credincioșii și alte persoane din afara bisericii, și demonstrează un suport real și autentic pentru aceștia;
- Asigură colectarea și stocarea tuturor materialelor generate pe durata evenimentelor – fotografii, filme de eveniment, testimoniale, mărturii, interviuri, etc;
- Resposabil de manipularea tuturor materialele ajutătoare în derularea proiectelor;
- Supervizează la cerere realizarea machetelor pentru newsletter (MailChimp), precum și cele aflate în planul de media
- Propune planul proiectelor și prezintă modalități noi de implementare și îmbunătățire a activității;
- Urmărește în mod proactiv, pe tot parcursul anului, realizarea de follow-up la finalul fiecărui proiect/eveniment, cu toți participanții din cadrul proiectelor/evenimentelor desfășurate, în conformitate cu strategia și viziunea Asociației MIA;
- Raportează cu recurență săptămânală sau bisăptămânală evoluția fiecărui proiect în parte, precum și a procesului de follow-up derulat;
- Gestionează și deleagă responsabilități voluntarilor și oferă instrucțiuni clare și suport pentru finalizarea proiectelor în termenele stabilite;
- Rămâne la curent cu toate tendințele din piață și menține/dezvoltă cele mai bune practici în domeniu;
- Urmărește pregătirea și crearea unor postări regulate pe rețelele sociale pentru proiectele pe care le derulează;
- Asigură organizarea și stocarea tuturor materialelor create (fișierele, fotografiile, filmele, conținut media, etc) într-o manieră cronologică și ușor de accesat și urmărit.
Planificare:
- Planifică independent activitățile alocate de către superiorul direct și se adaptează nevoilor necesare pentru a respecta termenele limită stabilite și calitatea așteptată.
- Oferă suport pentru membrii echipei și / sau conducerea echipei pentru planificarea și prioritizarea sarcinilor.
- Sprijină planificarea activităților și alocarea resurselor la nivel de echipă pentru a îndeplini toate sarcinile în bugetul și timpul alocat.
- Sprijină planificarea bugetului și a resurselor la nivel de departament.
- Dezvoltă idei noi, propune soluții pentru rezolvarea problemelor existente în domeniul de activitate.
- Înțelege situații de complexitate medie care generează potențiale erori / probleme, identifică cauzele principale și propune soluții de mitigare.
Efectuează orice alte sarcini referitoare la cursul normal al misiunii activității (se aplică tuturor nivelurilor de specializare)
Cerințele postului
Studii: Universitare, de preferinta studii in Comunicare, Marketing, Litere.
Experienta relevanta: Cel puţin 2 ani de experiența într-o poziție similară
Cunostinte speciale:
- Să fie credincios(-oasă) și să aibă o relație personală cu Dumnezeu;
- Să cunoască foarte bine teologia biblică astfel incat sa transmita adevărul Biblic prin proiectele/evenimentele pe care le implementează;
- Să transmită audienței din România și America misiunea, viziunea și activitățile curente, prin intermediul proiectelor și campaniilor implementate.
- Deschis la deplasări peste 30% din timp
- Cunoștințe obligatorii de Design Grafic (reguli, standarde, know-how în soft-uri entry-level sau medium);
- Pasiune pentru fotografie și/sau video (să fie capabil să vină cu concepte, să producă și să editeze);
- Cunoscător avansat al limbii engleze (scris, citit, vorbit).
- Abilități de traducator din limba engleză/română pentru materialele pe care le crează, produce/editează.
- Experiență de lucru cu suita Microsoft Office (Microsoft Excel, Word si PowerPoint) la nivel avansat (raportare, formule, powerpivot etc).
- Experiență de lucru cu Google Apps (Google Search, Google Mail, Google Photos, Google Drive etc).
- Experiență de lucru cu FaceBook, Twitter, Instagram, Youtube etc.
- Experiență de lucru cu pagini web (adăugare, modificare, ștergere de conținut)
Mulțumim pentru interesul tău în a te alătura echipei noastre. Înainte de a completa formularul de aplicare, te rugăm să citești cu atenție descrierea postului și să te asiguri că deții calificările necesare pentru acesta.
Ne angajăm să oferim un mediu de lucru sigur, plin de respect și de susținere pentru toți angajații și voluntarii noștri. Căutăm persoane care împărtășesc valorile noastre spirituale și sunt dornice să își aducă aportul în cadrul misiunii noastre spre îndeplinirea unui scop comun.
Iisus a spus: „Secerișul este mare, dar lucrătorii sunt puțini! Rugați-L deci pe Domnul secerișului să trimită lucrători la secerișul Său!” (Ev. după Luca 10:2)
Formularul de aplicare este proiectat pentru a ne ajuta să înțelegem mai bine experiența și abilitățile tale. Te rugăm să completezi toate câmpurile cu informații clare și concise și să atașezi documentele relevante.
După ce vom primi formularul tău de aplicare, ne vom asigura că acesta va fi evaluat în mod corespunzător și că vom lua în considerare toate abilitățile, experiențele și calificările tale în procesul nostru de selecție.
Suntem nerăbdători să cunoaștem mai multe despre tine și să discutăm despre modul în care poți ajuta la îndeplinirea misiunii noastre.