Communication & Discipleship Coordinator

Nivel de experiență: middle – 2-5 ani;
Se lucrează on-site;
Locație: București;

Sarcini și Responsabilități

  •  Construiește și menține relațiile de parteneriat cu participanții la evenimentele MIA, în conformitate cu strategia organizației;
  • Menține comunicarea cu participanții și invitații pe întreaga durata a evenimentelor MIA, pentru a asigura buna organizare a acestora;
  • Organizează și administrează baza de date COPPER;
  • Asigură actualizarea bazelor de date MailChimp și COPPER cu noile date colectate în urma organizării fiecărui eveniment în parte;
  • Este responsabil de instruirea și pregătirea consilierilor și a mentorilor MIA; generează, promovează și implementează proiecte de îmbunătățire/creștere a pregătirii spirituale a acestora sub îndrumarea liderului spiritual;
  • Este responsabil de actualizarea manualelor și a cursurilor utilizate pentru training; se asigură că informațiile cuprinse sunt conforme cu Adevărul Biblic și aprobate de liderul spiritual;
  • Coordonează echipa de închinare și stabilește structura repertoriului în conformitate cu mesajul specific evenimentului;
  • Gestionează mesajele externe primite și se asigură de transmiterea acestora către responsabili (mesaje care sosesc de la colaboratori, contribuabili, participanți, parteneri etc);
  • Planifică, implementează și promovează campanii de promovare de care este responsabil, raportând săptămânal rezultatele obținute;
  • Urmărește evoluția promovării evenimentelor pe rețelele sociale ale organizației pentru evenimentele de care este responsabil și oferă feedback Departamentului de Media în acest sens;
  • Propune în mod regulat și pro activ idei de promovare a evenimentelor de care este responsabil, potrivite pentru toate canalele de comunicare ale organizației (Facebook, Instagram, MailChimp etc) și încurajează Consilierii și Mentorii să se implice activ în acest proces;
  • Oferă răspunsuri cu privire la evenimentele de care este responsabil, asigurându-se de validarea și corectitudinea informației transmise;
  • Este direct responsabil pentru crearea și transmiterea în timp util a diverselor materiale folosite pentru promovare sau follow-up, în cadrul proiectelor de care este responsabil (colaje, diverse printuri, carti, manuale, felicitari, etc) pentru evenimente/proiecte către biserici, taberiști/participanți, voluntari, consilieri. Se asigură că toate materialele au fost expediate și sunt utilizare de către solicitanți. Ține evidența utilizării ulterioare a materialelor expediate;
  • Asigură copy-writting pentru mesajele sau materialele publicitare, pentru proiectele în care este implicat, solicită aprobarea textului și a modalității de prezentare; colaborează cu responsabilul de creație pentru realizarea produsului final;
  • Responsabil cu manipularea, transportul și aranjarea materialelor de branding și decor la locație (banere, roll-up-uri, etc) potrivite fiecărui proiect/eveniment în concordanță cu tema fiecărui eveniment și se asigură de corectitudinea datelor (adăugare, ștergere, editare date);
studiu-biblic-tineri
  • Colaborează în mod direct și activ cu Departamentul de Media în vederea generării de materiale necesare promovării MIA online și în cadrul evenimentelor;
  • Participă activ în procesul de creație pentru materialele necesare proiectelor de care este responsabil, asigurându-se de respectarea deadline-urilor și a elementelor de branding, precum și de viziunea MIA (grafică, fotografii, filmări, etc);
  • Înțelege inițiativele de marketing și publicul țintă al Asociației;
  • Identifică și alocă task-uri echipei de voluntari și menține o relație permanentă de colaborare cu aceștia pe parcursul întregului an;
  • Colaborează proactiv cu ceilalți membri ai echipei MIA și se asigură de realizarea cu succes a evenimentelor Asociației, propunând idei de eficientizare a proceselor de organizare;
  • Transmite strategia de branding a evenimentelor, stabilește și comunică echipei planul de acțiune și viziunea, se asigură de respectarea elementelor de branding, oferind astfel garanția succesului evenimentului;
  • Transmite și urmărește de la bun început livrabilele, direcția, task-urile și deadline-urile pentru fiecare etapă a evenimentului într-un mod cât mai clar, pe care fiecare dintre colegi trebuie sa le livreze la final de eveniment/proiect și se asigură că sunt bine implementate. Asigură/propune un plan de back-up pentru activitățile de care este responsabil;
  • Urmărește procesul aprobat pentru fiecare etapa de eveniment;
  • Întâmpină și tratează toți vizitatorii/ participanții/ voluntarii/ consilierii/ mentorii, respectând diversitatea socială;
  • Identifică și propune noi locații adecvate pentru desfășurarea evenimentelor/proiectelor Asociației MIA;
  • Identifică furnizori/colaboratori noi și menține legătura cu aceștia;
  • Demonstrează suport real și autentic, precum și angajament față de echipa Misiune În Acțiune și Life România (MIA), precum și față de viziunea și de conducerea Asociației;
  • Colaborează în mod productiv cu echipa de angajați și voluntari prezenți la fiecare eveniment și urmărește scriptul de eveniment (deleagă task-
    uri, instruiește);
  • Stabilește selecția Consilierilor apți pentru a participa la Colegiul MIA, la Weekendul Campionilor sau la orice alt eveniment MIA și asigură distribuirea invitațiilor la eveniment, precum și suport în acomodarea participanților.

Efectuează orice alte sarcini referitoare la cursul normal al misiunii activității (se aplică tuturor nivelurilor de specializare)

Cerințele postului

Studii: Universitare, de preferinta studii biblice, seminarii, pregatire doctrinara…

Experienta relevanta: Cel puţin 2 ani de experiența într-o poziție similară

Cunostinte speciale:

  • Să fie credincios(-oasă) și să aibă o relație personală cu Dumnezeu;
  • Să cunoască foarte bine teologia biblica astfel incat sa transmita adevărul Biblic prin proiectele/evenimentele pe care le implementează;
  • Să transmită audienței din România și America misiunea, viziunea și activitățile curente, prin intermediul proiectelor și campaniilor implementate.
  • Deschis la deplasări peste 30% din timp
  • Cunoscător avansat al limbii engleza (scris, citit, vorbit).
  • Abilități de traducator din limba engleză/română pentru materialele pe care le creeaza, produce/editeaza.
  • Experientă de lucru cu suita Microsoft Office (Microsoft Excel, Word si PowerPoint) la nivel avansat (raportare, formule, powerpivot etc).
  • Experiență de lucru cu Google Apps (Google Search, Google Mail, Google Photos, Google Drive etc).
  • Experiență de lucru cu FaceBook, Instagram, Twitter, Youtube si alte canale media.
  • Experiență de lucru cu pagini de web (generarea, actualizare, ștergere de conținut în funcție de nevoi)

Mulțumim pentru interesul tău în a te alătura echipei noastre. Înainte de a completa formularul de aplicare, te rugăm să citești cu atenție descrierea postului și să te asiguri că deții calificările necesare pentru acesta.

Ne angajăm să oferim un mediu de lucru sigur, plin de respect și de susținere pentru toți angajații și voluntarii noștri. Căutăm persoane care împărtășesc valorile noastre spirituale și sunt dornice să își aducă aportul în cadrul misiunii noastre spre îndeplinirea unui scop comun.

Iisus a spus: „Secerișul este mare, dar lucrătorii sunt puțini! Rugați-L deci pe Domnul secerișului să trimită lucrători la secerișul Său!” (Ev. după Luca 10:2)

Formularul de aplicare este proiectat pentru a ne ajuta să înțelegem mai bine experiența și abilitățile tale. Te rugăm să completezi toate câmpurile cu informații clare și concise și să atașezi documentele relevante.

După ce vom primi formularul tău de aplicare, ne vom asigura că acesta va fi evaluat în mod corespunzător și că vom lua în considerare toate abilitățile, experiențele și calificările tale în procesul nostru de selecție.

Suntem nerăbdători să cunoaștem mai multe despre tine și să discutăm despre modul în care poți ajuta la îndeplinirea misiunii noastre.