Art & Media Director

Nivel de experiență: middle – 2-5 ani;
Se lucrează on-site;
Locație: București;

Sarcini și Responsabilități

  • Generează idei grafice clare în conformitate cu viziunea MIA, aplicând
    regulile de branding, prin execuția de materiale pornind de la concept
    până la execuția finală;
  • Produce materiale digitale pentru rețelele de social-media și nu numai;
  • Înțelege inițiativele de marketing și publicul țintă al Asociației;
  • Colaborează cu ceilalți membri ai echipei MIA pentru a crea și furniza
    materialele necesare și se asigură de respectarea deadline-urilor stabilite.
    Materialele includ, dar nu sunt limitate la:

    • Colaje cu poze pentru fiecare eveniment
    • Alte colaje/modele de colaje pentru alte scopuri/motive
    • Conținut pentru social-media și materiale derivate
    • Grafică pentru postările pe platformele de social-media
    • Suport în realizarea newsletterului, campaniilor de donații
    • Realizare grafică pentru bannere, roll-up-uri, postere, flyere,
      calendare și broșuri digitale sau pentru tipar
    • Cărți, manuale, caiete special create pentru evenimentele MIA
    • Alte materiale de promovare: audio, video, etc.
  • Fotografiază și filmează fiecare eveniment în conformitate cu cerințele/standardele de brand ale Asociației;
  • Responsabil de gestionarea și buna funcționare a echipamentelor tehnice audio-video (funcționalitate aparatură, probe tehnice) asigurând bunul mers al evenimentelor;
  • Solicită înainte de eveniment toate materialele, filmele și prezentările necesare pe durata desfășurării acestuia și comunică cerințele tehnice cu vorbitorul, cât și cu ceilalți membri ai echipei;
  • Responsabil de inventarierea echipamentelor tehnice audio-video, de calitatea stării de funcționare a acestora și de înlocuirea lor la nevoie;
  • Realizează interviuri și colectează testimoniale pentru utilizarea lor ulterioară în proiectele MIA;
  • Stochează și editează fotografiile și înregistrările video după fiecare eveniment, conform solicitării responsabilului de proiect, respectând îndeaproape cerințele de branding, viziune și misiune MIA;
  • Propune idei și soluții inovatoare în vederea eficientizării și optimizării proceselor;
  • Oferă training întregii echipe cu privire la utilizarea echipamentului electronic și a programelor/aplicațiilor utile/necesare pentru îndeplinirea responsabilităților;
  • Colaborează în mod productiv cu echipa de Media prezentă la fiecare eveniment și urmărește planificarea evenimentului (include delegare task-uri, instruire);
  • Colaborează activ cu responsabilul de închinare în vederea stabilirii direcției tehnice din timpul programului;
  • Rămâne la curent cu toate tendințele tehnologice din piață și menține/dezvoltă cele mai bune practici în domeniu;
  • Comunică și menține legătura cu furnizorii de servicii pentru realizarea de materiale (exemplu: tipografii și personalizare materiale);
  • Pregătește și creează postări regulate pe rețelele sociale, actualizeaza constant paginile de Facebook și Instagram ale Asociației și ajuta la promovarea evenimentelor viitoare pe alte site-uri creștine;
  • Este responsabil să colaboreze cu superiorul direct pentru crearea unei strategii de social-media, al unui plan de postare pentru diferite grafice, fotografii, postări, filme etc, pentru toate conturile de social media, și nu numai;
  • Asigură organizarea și stocarea tuturor materialelor create (fișierele, fotografiile, filmele, conținutul media, etc) într-o manieră cronologică și ușor de accesat și urmărit;
  • Administrează și actualizează baza de date a Asociației cu datele administratorilor de Facebook, Instagram, contacte, administratorii paginilor de web etc. celor cărora li se pot trimite materiale publicitare pentru promovare, selectați/clasificați pe locații și evenimente;
  • Se asigură că deține pe durata evenimentelor o prezentare personalizată conform manualului de brand MIA, ce cuprinde informații despre toate detaliile și anunțurile relevante evenimentului și care pun în valoare misiunea și viziunea Asociației;
  • Construiește și dezvoltă în mod activ relații cu echipa Misiune În Acțiune și Life România și demonstrează suport real și autentic, cu partenerii de lucrare și participanții la evenimente.

Efectuează orice alte sarcini referitoare la cursul normal al misiunii activității (se aplică tuturor nivelurilor de specializare)

Cerințele postului

Studii: Universitare, de preferință tehnice în domeniul media.

Experienta relevanta: Cel puţin 2 ani de experiență intr-o pozitie similara

Cunostinte speciale:

  • Să fie credincios(-oasă) și sa aibă o relație personală cu Dumnezeu
  • Sa transmita audienței din România și America misiunea, viziunea și activitățile curente, prin intermediul platformelor de multimedia.
  • Sa realizeze fotografii, să înregistreze fiecare eveniment (audio/video) și să genereze toate materialele necesare, in concordanta cu planul media (sesiuni de eveniment, testimoniale, filme scurte, filme speciale, interviuri, etc) 
  • Deschis la deplasări peste 30% din timp
  • Să întocmească planul media și să prezinte modalități de implementare și îmbunătățire
  • Cunoștințe obligatorii și de nivel avansat de Design Grafic (reguli, standarde, know-how în soft-uri precum Adobe Photoshop, Illustrator și InDesign)
  • Pasiune pentru fotografie și/sau video (să fie capabil să vină cu concepte, să producă și să editeze);
  • Cunoscător avansat al limbii engleza (scris, citit, vorbit).
  • Abilități de traducator din limba engleză/română pentru materialele pe care le produce/editează.
  • Experienta de lucru cu suita Microsoft Office (Microsoft Excel, Word si PowerPoint) la nivel avansat (raportare, formule, powerpivot etc).
  • Experiența de lucru cu Google Apps (Google Search, Google Mail, Google Photos, Google Drive etc).
  • Experiența de lucru cu Facebook, Instagram, Youtube și alte canale și rețele de socializare
  • Experienta de lucru cu pagini web pentru publicare de continut media
  • Experiența de lucru cu echipamente Audio/Video pentru înregistrarea de evenimente inclusiv transmisiuni în timp real.
  • Experienta de editare Audio/Video
  • Permis de conducere categoria B, cu experiență de minim 5 ani de condus.

Mulțumim pentru interesul tău în a te alătura echipei noastre. Înainte de a completa formularul de aplicare, te rugăm să citești cu atenție descrierea postului și să te asiguri că deții calificările necesare pentru acesta.

Ne angajăm să oferim un mediu de lucru sigur, plin de respect și de susținere pentru toți angajații și voluntarii noștri. Căutăm persoane care împărtășesc valorile noastre spirituale și sunt dornice să își aducă aportul în cadrul misiunii noastre spre îndeplinirea unui scop comun.

Iisus a spus: „Secerișul este mare, dar lucrătorii sunt puțini! Rugați-L deci pe Domnul secerișului să trimită lucrători la secerișul Său!” (Ev. după Luca 10:2)

Formularul de aplicare este proiectat pentru a ne ajuta să înțelegem mai bine experiența și abilitățile tale. Te rugăm să completezi toate câmpurile cu informații clare și concise și să atașezi documentele relevante.

După ce vom primi formularul tău de aplicare, ne vom asigura că acesta va fi evaluat în mod corespunzător și că vom lua în considerare toate abilitățile, experiențele și calificările tale în procesul nostru de selecție.

Suntem nerăbdători să cunoaștem mai multe despre tine și să discutăm despre modul în care poți ajuta la îndeplinirea misiunii noastre.